Skreddersydd løpeprogram for deg som vil sette nye rekorder

Har du som mål å knuse dine personlige rekorder på 5 km, 10 km, halv- eller helmaraton, men er usikker på hvordan du bygger opp treningsprogrammet? Bestill et individuelt tilpasset program her.

20x30-LOUY1445

Med relativt enkle grep og prioriteringer gikk jeg fra å løpe maraton på 3:30 til å oppfylle drømmen om 2:59:59 i løpet av ett år. Treningsmengden i oppkjøring var den samme som tidligere, men innholdet og oppbygningen annerledes. Er det en ting jeg har lært på veien, så er det behovet for periodisering, spesifisitet og et treningsprogram som er individuelt tilpasset din livssituasjon og hverdag. Trenger du hjelp på veien mot nye personlige rekorder, ta kontakt i skjemaet nedenfor eller på mail asbjorn.moe@gmail.com.

 

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.